Bowowow.. x]

Har inte haft så mkt tid att skriva i veckan.. haft fullt upp med att... eh... sova (A)
Gosch vad trött man blir av att gå cirka 1-2 mil per dag och skura 6 hundboxar... ett litet tips från en erfaren människa nu! Skaffa ALDRIG en kennel!
iaf.. dagarna har ändå gått fort vilket är ganska konstigt eftersom vi inte har gjort ngt kul där borta x)
hehe måste bara få påpeka Julia lite (A)... hon gjorde ifrån sig jätte konstiga läten igår som påminnde om Chewbakka... ni som nu vet vem de är... annars tkr jag ni ska kolla upp de! Men Julia är söt iaf =]
Snackade med R i telefonen i typ 5 timmar igår tills min telefon dog :] hiehiehie

jaja.. väntar nu på Julia som är påväg mot stan hoppas jag! x) vi ska köpa mat! men jag får inte handla för så mkt för imorrn blire Ume =] uiiiiiii! Längtaaaaaaar!



Baiisbaiis =)

Längtar efter sommar!

Och ja... jag vill komma över det... försöker... men de är inte så lätt som du tror...


Kommentarer
Postat av: lovisa

hahahah OFC! :D

btw. underbart fin blogg! :)))

2009-04-03 @ 20:59:20
URL: http://sundiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0