Heey

Yaah Ume imorrn då =D på morgon... stiga upp vid 6 (A) yes.. =) nämen de är helt klart värt det!

jah.. mina skor har gått sönder i hälen så jag rev upp värsta skavsåret på hälen.. som senare börja blöda.. AJ!
så jag gullade me min pappa och fick långa pengar till att köpa ett par nya skor som är dubbelt så mkt skönare än mina gamla kan jag lova (A)

ah.. kvällen fortsätter som vanligt.. lite tråkigare kanske eftersom jag inte har nå filmer lr ngt underhållande här.. blä (A) men jag överlever nog förhoppningsvis! =)

Sista dagen på praoen var idag.. =D vi fick sluta 12! så vi gjorde inte så mkt mer än gick me vovvarna, skura 3 boxar och lekte me "valparna" (som är ½ år) =)
kul men jag fick den SPEEDADE hunden! =O helt seriöst hon kunde inte stå stilla... =)

jaja ska kila iväg och titta på tv lr kanske hitta ngn social (A) =] vi får se vad de blir av kvällen! 

Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0