Tisdag

äntligen jullov! HÄÄÄRLIIIGT!
var med min pälskling idag och igår så bytte vi julklappar :] jag fick två tuffa värmare som man ska bryta i och så blir dom jätte varma och håller sig varma i typ 30 min, jätte mysiga :] mmmmm.. och så fick jag presentkort och en jätte fin dikt som lyder:

Dikt till Sthina
"Sthina hon är söt tänk
om hon vore en nöt, något
fint hon skulle få, kanske en
kanske två, något ballt jocke
kanske kan smida men han brände
sig och fick lida. presenten blev
lite knas men glöm inte att
efter öppnandet blir det PUSSKALAS!"

haha ååh söööööötungen min! :*

jocke fick ett ljus av mig som ser ut att komma från äldretider typ 70 tal kanske? och som doftade ljuvligt!
och så fick han en bok som heter "onda pingviner, antarktis kelgrisar slår tillbaka" hihi tyckte den var kul :] och så fick han en medalj och sen ska han få en till julklapp med men jag kan inte skriva vad de är här ifall han skulle se :]

tänkte skriva sMarris julklapp med men hon har inte fått sin än så de får vänta.

sitter iaf just nu och väntar på att min bror ska "vila" klart, han är lik sin far... hm.. han hade tänkt hinna på ica maxi men vi får väl se med den biten hur det blir

aja nu ska jag göra något annat hade jag tänkt =)

baiibaii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0