ÄNTLIGEN!

ååh jag är så himla glad just nu att de är typ obeskrivligt!
Trodde aldrig jag skulle få! men du är de gjort iaf :]

hehe idag har jag inte gjort såå jätte mkt men typ legat och sola på skolan :] , eh.. for till coop (obs) me Julia och vi tjocka oss på glass och KallePuling choklad (A) Mums!
sen hade vi A-pass och då busa vi lite för på tavlan stod de "Trammer hälsar räkna gärna" så vi sprang fram till tavlan medans Cecilia (läraren) gick iväg och så skrev vi "Trammer hälsar räkna hjärna"
hihi och då hon kom tillbaka så sa hon "oj! var det ingen som upptäckte att jag skrev fel?"

hehe iaf så for jag och julia till stan och gick runt ett tag sen for hon hem och jag for till fmn och duschade (A)

Kom även överens me Julia om att skriva om henne... så hon kommer till skolan imorrn, vilket hon borde göra ändå...

Men iaf JULIA är en Ängel utan vingar.. lr hon kanske gömmer dom.. vad vet jag?
Julia skickades från himmelen 16/8 1994, för att gud inte kunde hålla styr på henne, för hon är busig.
Julia fick namnet Julia Anna Larsson av sina foster människo föräldrar...
Julia har 3 armar och en arm är lite kortare och sitter fast på ryggen... hon har en jäätte klump mellan axlarna som doktorerna kallar huvud...  Hennes blod är grönt men hon är ganska söt ändå.

klart för mig! hejdå!


Kommentarer
Postat av: Stoltz

Jaha, så nu måste man börja följa din blogg oxå ;)? Jag räknar ju med att jag ska få ett helt eget inlägg (A)?

2009-03-24 @ 23:39:30
URL: http://thelema-stoltz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0