Som sommaren

Fortfarande sjuk och de är prao i veckan.... jag far även om jag är sjuk (A)
iaf, jag ska praoa men Julia på nån Hundkennel i Bergsbyn.. sådära tider typ mellan 10 och 16 x) ändå chill att ta hand om hundar =)

hehe städade mitt rum igår! DET VART JÄTTE RENT =O vilket är ganska självklart men ja,
men de var jobbigt kan jag lova! men nu är jag iaf nöjd.

Har bestämt en date me Marris mellan Tisdag och Onsdag ska hon sova här =] Kuligt! Längtar redan!

"Hon är lalala som sommaren
Hon är en längtan utan slut
Hon vann mitt hjärta på en minut"

***************************************************

iaf ska snart till stan och om jag får så ska jag stanna där och vara me JULIA <3 =] JAAAH! Saknar henne <3 och måste rädda henne från hennes uttråkning.. x) <3 på henne iaf för att hon är så otroligt sööt =]
 

Älskar er =

**************************************************

Tjingtjong en vanlig luftballong!


Kommentarer
Postat av: Marris

Naaaw, hjeartat mitt då :] <3

2009-03-29 @ 16:32:24
URL: http://mnemosyne-eriksson.blogspot.com
Postat av: hemlig beundrare

hur gick de me han sen ?

är ni kompisar och så igen ?



du känner inte mej men jag gillar din blogg ! :)

2009-09-22 @ 15:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0