Ta dagen som den kmr

Igår vaknade jag kloclan 7 för att väcka min bror som skulle till skolan.. kunde inte somna om så jag gick ner och åt.. kollade på 3 filmer tills klockan var typ 4 och då åkte jag till stan för att träffa min kära vän Amanda som var här i skellefteå och hälsa på =D
vi gick till stan, for till ica och köpte glass sen for vi till fmn och satte oss ner, åt våran glass, hade trevligt TILLS mina föräldrar och min bror kom in.. hm...

fortfarande sjuk och de är prao på måndag... MÅSTE BLI FRISK!

Saknar 3 personer i den här världen väldigt mkt...

                                                                    **************************

jag gissar väl att den här dagen blir  längre än gårdagens förmiddag...
måste nämligen städa med mamma... tjohooo...

aja nu ska jag fortsätta ligga och tycka synd om mig själv (A) kanske se ngn film,
skriver kanske mer sen =)

Baiibaii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0