Onsdag

hm.. kändes som tisdag.. fråga mig inte :O
träffade jockepocke idag :] vandrade runt med han på stan ett tag och sen for vi förbi en affär som heter ngt med bok.. vet inte =) och där var de en grymt söt hund som jag nästan tänkte stoppa ner i jockes jacka men då har han självklart inte sin stora mysiga jacka på sig >:(
så vovven fick stanna men lika glad var nog han för de =)

idag så fick jag inga arbetsskador :D fast peppar peppar ta i trä... dagen är inte över än :O

hihii iuiiiiiiiiiiu
ska sjunga på fredag :)

ehmn.. ja juste, älskar gruppen volbeat :] tänkte lägga ut bilder men kom på att de inte var min dator jag satt vid
så de får va (A) men jag kan här är en låt med dom ist




äh nu ska jag hitta på annat =)

baiibaii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0