längtar efter sommar!

idag har jag varit ute och prövat moppen (A) de var kul då de väl kom en väg utan snö.. hade kramp i armarna av att hålla moppen rak och inte sladda omkull då de var spår och slask osv. Plurade me foten i världens pöl^^
hehe tittar iaf på pearl harbor just nu och smsar =]
vad har jag gjort mer idag då.. for till stallet kring 8 imorse och släppte ut hästarna och gjorde allt klart.. de var jobbigt kan jag lova (A)
hm.. har sett på tv resten av dagen typ.. =) me min bror..
jaja nu börjar filmen om =)

Kommentarer
Postat av: Marris

Du och Matte, som ett oskiljaktigt par xD Nästan lite småsött och tragiskt xD



"ò_Ó"

2009-04-14 @ 16:37:44
URL: http://mnemosyne-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0