Im back!

Äntligen hemma igen efter en helg på tävling.
vi for halv fem på fredag eftermiddag mot ume för att sedan sova hos Annelie och Jörgen. beräknade tiden att vara framme kring 6-7 tiden men problem på vägen dit segade ner oss typ 3 timmar... så vi var framme vid 11 tiden på natten, satt och prata en stund och sen var vi i säng halv 1.. skönt! iaf.. steg upp halv 5 och började rulla mot sundsvall, där min syster skulle tävla.
tävlingen gick sådär enligt henne, men jag tyckte de såg bra ut!
efter tävlingen åkte vi tillbaka till hörnsjö och titta på tv, pratade och sov såklart (A)
vaknade kring 9.. hade dom mest skumma drömmarna inatt alltså xD i

  • första drömmen så var de jag och pappa och några till som var ute i skogen och skulle skrämma en typ våldtäcksman lr nå xD 
  • Andra drömmen så stod jag i RasmusH sovrum och pratade med han i telefonen och samtidigt så rotade jag genom hans garderob och hittade några skit snygga klänningar som jag då lånade av han... xD sen så ville han inte komma hem för att de var ngn elias lr nån som ville följa med och de fick han inte så han sten vägrade... hahaha
    ah iaf.. Idag så överraskade Jörgen mig med att jag fick rida Blesa som jag hade på foder förra sommaren =) ÄLSKAR DEN HÄSTEN =] så min dag var som gjord av bara de (A) jaja ska kila nu... Baiibaii!
...........................................................................................................................................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0