Lördag

hm märkte nyss ett fel =P mitt förra inlägg skulle egentligen ha hetat Fredag men ah okej det får vara en "lördag" ist =)

jag sitter uppe nu.. 04.00 på natten, ärligt talat har jag inget att göra för alla har gått och lagt sig.. tråååååååkigt..
jag sitter typ och lyssnar på musik och försöker tro på mig själv att jag är jätte underhållen framför datorn vilket jag inte är men men..
jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på men det kmr nog sluta med som alla andra, sova för de finns inge annat att göra.. buuh..

pratade med sMarris i telefonen före vid typ 1 =) vi pratade i typ en och en halvtimme, om?  ALLT ;D jag minns att jag sjöng och jag mobbade henne lite typ =) och hon sjöng med mig ibland och så tyckte hon synd om sig själv

i förrgår hittade jag en helt värdelöst ful ring ;D så jag köpte den, den har jätte många diamanter =P och så hittade jag en annan som är en avbild av Esc knappen från en dator fast ljuslila =D ascool

aja nu pallar jag inte skriva längre, drygt =)
Baiibaii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0