Måndag

okej =) nu kan jag ju ta och berätta lite roliga saker som har hänt.
i förrgår tänkte jag och sMarris fara på trästock och se Veronica Maggio men vi missade de och så for vi och åt på Max, där träffade vi sMarris gamla homiesar och dom ville att vi skulle följa med i en rondell när Kalle körde... vi följde, han körde typ 70,75km/h i en rondell, Galet =O
vi hängde i hantagen och låg sidledes över hela baksätet där vi trängdes 4 st =]
iaf så slutade en rondell med att vi åkte bil med dom och typ cruisa runt i stan i nån timme, med hög dunka dunka musik och rutorna öppna och en skrikandes Lina i baksätet (A) de va kul!
sen vid typ 1-2 tiden (på natten) ville deras kompis hem så dom dumpade av oss och så gick vi in till fmn där vi träffade Matte och Cristian som skjutsade hem oss =)

idag så var de meningen att jag skulle gå på bio med min syster och hennes kille och se HP men det vart inget för dom sålde slut alla biljetter på typ 4min =P men min kväll är inte förstörd för det =) jag ska umgås med sMarris istället och hitta på ngt kul hemma hos mig typ

aja ska kila och typ vila lite lr ngt nu =)

Baiibaii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0