Tisdag

Heeeeeeeeeeeeeeeej! =D nu tänkte jag mobba min fru sMarris lite för de är kul (A) hon blir inte alltid glad på mig men hon är ändå en sockertopp!
P.s jag gillar hennes morgon friller =], dom står oftast rakt upp och är de som blicken dras till =)
Hon kan ha alla olika skepnader, jag tänkte visa några av dom här =)

Voila!



Den "smarta" sMarris =) lr iaf vad hon tror hon ser ut att vara


Den närgångna! =O


Den snuskiga/kåta...


Hemmafrun =) vilket hon verkar lycklig över att vara


- vissa säger att jag har bra bordskick!
pfft! HAHA kolla ba på hon, hon kastar ju i sig maten!
hon prickar ju nästan inte ens rätt... suck..
det här ska föreställa den matglada sMarris =)


Fjortis sMarris =)


Den långa sMarris


Den gubbiga sMarris =)


nu orkar jag inte ladda upp fler bilder men ni fattar vinken ;D

kunde inte skriva så elakt som jag tänkte eftersom hon sitter bredvid mig <----- och jag vill inte dö än... jag är för ung!

baiibaii! =)







Kommentarer
Postat av: Marris

Du är för söt för att dö oxå ;) <3

2009-07-23 @ 01:05:20
URL: http://mnemosyne-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0