Torsdag

Hello =) Idag så fyllde min kära fru 13år (17år) så större delen av den tiden som kändes värd nånting idag har jag spenderat hemma hos henne med henne =)

vi bakade en tårta som vart VÄLDIGT sliskig..
vi hade först en chokladbotten men ngn vaniljkräm på sen en marrängbotten och nutella på det, sen en till chokladbotten (vet inte vad jag ska kalla de men) =) och på den hade vi blåbär med creme fresh, en till marräng botten och sen hade vi på marshmellows fluff och sen en till chokladbotten =)



hihi vi mixade och matchade, gul grädde med rosa strössel och röda jordgubbar =)

såhär glad var min p12 på sin 13 årsdag i sin abba mössa


baiibaii

.............................................................................................................................................


behöver jag säga mer än jag saknar er? =)

Kommentarer
Postat av: Marris

Jag ser ju ut som Sandra :O:O:O

tårtan blev super god (A)

2009-07-25 @ 01:18:54
Postat av: juuliaL

& jag saknar dig ståjnananana

2009-07-25 @ 16:58:09
URL: http://skelleftesemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0