Lördag

nu var de ett litet tag sen jag skrev sist men jag har inte haft tid att sitta vid datorn, ha de inte varit min avslutning så hare varit ngn annans ^^ och Marris såklart (A)

igår så var jag och Senapshuvud med Lina och hennes pojkvän, vi såg på film, The Watcher =) den var märklig och jag var för trött för att hänga med så jag typ sov på Senapsskallens axel =]

Vaknade vid 12 idag och åt nudlar, sen så städade vi lite och sen åt vi nudlar igen xD efter de for vi till stan och prövade knasiga kläder som inte var så fina... sen for vi till stallet och skådade de vackra fölet i hagen..
just nu så funderar jag faktiskt på att göra nudlar sen fara och tanka och sen köpta lite gooooooodiiis (A) hihi

hittade faktiskt bilder från -07då jag var ute och flög i flygplan för första gången =]



stort plan? =]

 

Skellefteå =]



Baiibaii! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0