Torsdag

idag såg vi klart Twilight filmen på Svenskan och sen såg vi ngn annan jätte dålig film om en matematiker på matten^^ ja sen typ innan estet börja kom min älskade fru sMarris och var med på vår estet timme, även hon fick göra en utvärdering där x)
aah sen for jag och hon och gick på stan typ länge =D kollade runt på ungefär.. ALLT? åt på subway, MUMS! sen Fmn och chillade typ 30min sen gick hennes buss och jag föll in i en inte så djup sömn, vaknade och for till stallet, sitter nu hemma har just prata me min bästavän Rasmus i telefonen =D i typ 2-3 timmar =D de var najjs! jag ska typ ringa han imorrn med HIHI (A) Det äg! Han äg! =D  men jag förstår inte.. varje gång jag ska skriva Rasmus blir det RasmYs.. skumt.. =)
aahja... jag ska nog sova nu tror jag faktiskt =)
så Baiibaii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0