Måndag

igår så tog jag moppen till stallet ganska tidigt, redan vid 12 och red och hjälpte jennie då hon verkade unghästarna =) efter de så skulle jag egentligen hem och umgås me min mamma^^ men Julia räddade mig =] iaf så for jag till henne och så satt vi på våra moppar ett tag (A) sen så kom vi på att vi skulle använda super lim och pröva limma ihop våra fingrar... DET FUNKADE =O de gjorde dock jätte ont att dra lös hennes pekfinger från mitt! men de gick men sluta me att hon hade en skinnbit från mig på hennes finger! HAHA =]
sen kom iaf Johan och så bestämde vi (efter lite övertallande) att vi skulle fara och grilla.. så vi for först och handlade marshmellows och choklad (A) sen for vi till Johan.. scouten började göra upp en eld ganska direkt och sen täljde han pinnar.. marshmellowasen vi hitta på karamelltåget var inte så goda att grilla.. sen så kom nåra vänner till Johan och ja sen for jag och Julia till henne vid 11 typ och såg Harry Potter =] sen somna jag.. och då vi vakna vid 11 kom Johan dit och sen for vi ut och körde moppe typ hela tin =)
jaja nu ska jag gå och vila.. är jätte trött
Baiibaii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0