Söndag

och så äre söndag igen.. näst sista dagen på lovet x( bläää! jag har faktiskt inte gjort så mkt på lovet, typ suttit hemma och roat mig med min mamma xD hehe..
ja iaf så har jag och Marris störda planer inför skolavslutningen men de får ni se sen vad de vart (A) jag längtar typ! =]
och igår så kom mina icke så kloka föräldrar på att jag skulle ju kunna köra moppe till stallet^^ yess..
typ 7 på kvällen.. jag gjorde som dom sa och körde dit med moppen...
iaf så var jag klar i stallet klockan 10, KALLT! och långt för den delen x) aja nu ska jag sluta sitta här och klaga (A) ska fika frukost och sen fara iväg till stallet^^

Baiibaii! =)

Kommentarer
Postat av: Marris

Grattis! XD

Och vi får verkligen se vad det blir ._.

2009-05-03 @ 23:07:43
URL: http://mnemosyne-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0