Valborgs

igår så var jag me Lovisa på landskyrkan vi hade verkligen jätte kul! först så for vi till ica och köpte godis sen då vi kom till kyrkan igen så hade vi problem med att hitta en grillpinne... men då behövde vi ju en eld med.. vi hittade en till slut och började grilla vårat godis (A) men jag tror Lovisa fick en och annan äppelfestis för mkt.. =)
iaf så var jag där me henne till typ 11 sen följde jag henne en bit tills hennes mamma kom, så jag for tillbaka och var me Julia, Mathilda och Johan =) men jag kan ju lova att de var typ spårat där..  vi gjorde inte så mkt vi stod typ och prata och så kom de massa folk typ. Aja nu ska jag ut och fika fika (A)
Baiibaii!

(bilder kommer sen)

Kommentarer
Postat av: lovisa

det menar du inte?, jag drack ju inte såååå många (A)

sv: bilder kommer så fort jag hittat usb-sladden! :D :S

2009-05-03 @ 21:42:53
URL: http://sundiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0