Måndag

Överlevde ännu en dag på min praoplats idag var det dock lite tråkigare i början (A) och typ halva dan sen fick jag vika kartonger, tro de eller ej men de var typ roligt :]
jag ska bli en kartongvikerska känner jag

har redan börjat få lite arbetsskador (stucken med pincett i nagelbandet x antal gånger, lite ont i nacken och ryggen) inte bra :( joooooooooockee du behöver massera mig (A) du kan få en chokladboll för de

nu ska jag snart heeeeeeeem :] till min säng och sooooooovaaaaaaa uiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
hihihi

mamma ville att jag skulle skriva att hon var duktig... om det verkligen stämmer vet jag inte säkert 8)
men jag vet att jag är duktig, typ ett A-barn men vad får jag för det? INGENTING :(



på fredaaag ska vi meka i min eeeeeeepaaa traaaaktoooooooooor =)=)=)=))=)=)=)=)=)=)
längtar diiiit :] ska lägga ut bilder på den sen då den är pimpad :] kanske
nu var jag tvungen stänga av för nu ska jag hem till min sääääääääääääääääng!

baiibaii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0