Tisdag

Fick just veta att vi ska ha sovmorgon varje onsdag till kvart i 10, tjoho... det betyder att jag måste sitta och vänta till KVART I TIO!! =O

och igår så vart jag förstörd för livet!
Som sagt så vet typ alla att det är älgjakt nu så alla jagar ju..
Och igår var en helt vanlig dag, min hund rymde, skola osv, och sen satte jag mig i bilen för att börja resan till stallet för att rida Rökkvadis.
och när man åker till vårat stall passerar man ragvaldsträsk/gummark och där finns det ett litet hus (kanske inte bara ett men) som ser precis ut om ett garage som dom har bilar i, men de kan jag tala om för er, det är det INTE!
Dom hade lämnat porten mot vägen öppen och i garaget höll dom på att slakta 3 älgar...... det var nog det äckligaste jag sett tror jag! =(

aja nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, sitta och se glad ut =)
baiibaii!


Kommentarer
Postat av: ebbsen

Ditt inlägg kommer efter skolan idag, ;)<3

2009-09-09 @ 08:32:56
URL: http://ebbalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0