Torsdag

Okej jag suger verkligen på att uppdatera (A)
men jag orkar typ aldrig få tummen ur och skriva en rad "hej jag orkar inte", men nu ÄNTLIGEN lossnade tummen!!

idag körde jag moppe till skolan och hem nu vid 8 tiden.. det var inte de varmaste och roligaste jag gjort men nu är jag äntligen hemma i min VARMA SÄNG! <3 mmmmmhm.. njutningsfullt kan jag lova =) hade bara jeans när jag körde och en dun jacka :/ dumt..

iaf så var vi på nordanå med estet idag, hände inte så mkt där och resten får jag inte berätta (A) så intressant var det..


Med den här bilden tänkte jag bara visa hur mysiga och mjuka moln ser ut

och nu när jag väl är inne på mys och mjukt
så igår gjorde jag mitt livs bästa inköp, EN FLEECE PONCHO!

och så har jag tänkt flytta med =)
var?
jo in i min fleece poncho (A) tsm med min katt :]

nu får de räcka här

Baiibaii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0