Torsdag

Idag så åker jag till Jockes stuga i Moräng :D har längtat såååå!! hoppas de blir fint!
och härligt och ba ta de lugnt :D ja!

igår så red jag Alf-heidur och jennie red Dumba :] sen bytte vi. och så träffade jag jocke igår och då åt vi bullar som vi sen upptäckte inte smakade som dom skulle.. dom hade stått framme i 2 dagar... ej okej :O :(

slutade efter lunch på skolan idag så då for vi tjejer i klassen (endel av oss iaf) och åt på Subway och gick lite på stan, jag sitter nu och väntar på att jocke ska ringa mig och att vi sen ska åka :D åh så peppad
ÅÅÅH SPRAAAAAAAAAALLL :D:D:D:D:D:D:D:D:D lalalalalaaaaaaa....

lalalalalalalalalalalalalalalalala....







hihihiiiiii :]


baiibaii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0