Fredag




ursch.. livet har ingen höjdpunkt just nu :( åkte med min älskade kisse Ceasar till veterinären igår :( gick inte som jag hade hoppats och grät så mkt igår att jag vart helt svullen runt ögonen och helt slut i kroppen att jag knappt orkade göra nånting alls :( vilken tur man har en underbar pojkvän som är bra på att trösta och som är stark och snäll :( sov hos min älskling inatt, kändes bra
vill egentligen ba gråta jämnt men jag gillar inte att gråta bland folk och människor.. men när det blir tyst och lugnt och ingen är i närheten sprutar de bara från mina ögon :( blääää
Saknar Ceasar :( vet inte riktigt vad jag ska ta mig till längre
känner mig konstig bland folk för jag vet inte riktigt hur jag ska betee mig längre :(
jätte jobbigt.. skulle göra allt i världen för att få tillbaka han frisk och glad som han var för bara några veckor sedan..
springandes bak i hälarna, jamade då man kom nära, värmde min säng på nätterna och innan jag skulle sova, myste med mig i soffan, varje gång jag var ledsen så kunde jag krama han.. :( inget av de kmr finnas kvar men jag vet inte mitt sinne har halverst inte uppfattat de än eftersom de kmr med jämna mellan rum då jag gråter och mellan rum då jag är mig själv fast lite hjärtkrossad :( det känns som att han alltid funnits där :( även om jag bara haft han i 9 år men de är nog länge :(



baiibaii

Kommentarer
Postat av: Therese

RIP Ceasar ;(

2010-02-26 @ 17:10:44
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0