Söndag

Min födelsedag vart en fin födelsedag fast jag fick inga många presenter för mina syskon iaf ett av dom hade åkt till pite för att träffa sin "pojkvän" och slösat sina pengar så.. och den andra vet jag inte men jag fick en jätte fin säl av Jocke :] den är stor och jätte mysig och varm och mjuk :D och så fick jag 300 kr på bio och så =) hade hoppats på att ngn (min bror cristian) skulle ha fixat min epa klar men så vart de inte :( för han skulle göra massa annat och så fick han en dollyvagn i huvet och knäckte skallbenet osv osv..

igår hade jag iaf en väldigt trevlig kväll :) jag vart bjuden på Jockes pappas 50årskalas! de var GRYMT god mat och sen tårta fast då var jag redan så mätt så de blev inte så mkt sånt :] hehe och sen vart jag typ halverst utnämd till en typ "kitteltant" (tant och tant men a) och alla barn sprang och typ jaga mig ett tag så jag blev alldeles svettig inte så kul men så blev de iaf :) och jätte sött, jocke och hans bror adam spelade på scenen samtidigt (jocke på trummor och adam sjöng, summer of 69) och deras far vart så rörd att han grät, de var jätte gulligt :] sen for vi till jockes syster och sov där, delade plats i soffan, trångt med mysigt :]
julia var den som fick fixa mig fin i håret med sin trippeltång, TACK! :] sån vill jag ha!


§


här är julia och hon tror hon är cool :] <3




§



blä lite känner jag just nu..  

§


baiibaii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0