Tisdag


här är jag från i sommras :]


tänkte ägna mkt av de här inlägget åt mig själv :] ba för att jag fyller 16 år imorrn :] så... hehe.. här ska ni få veta lite om mig:

jag gillar kakor
jag gillar katter
jag gillar presenter
jag gillar popcorn
jag gillar pokémon
jag gillar överraskningar
jag gillar att sova
jag gillar jokim tusen
jag gillar leopardmönster

jag gillar inte apelsiner 
 


hah sneaky


hejockhå hur ska de gå?
imorse kom jag i underfund med att min väckar klocka varken låter lr burrar.. den blinkar bara.. hur många vaknar av ett svagt blinkande, hallå?
efter 2 försovningar efter varandra måste jag nog dra till en snilleblixt imorrn..


typ en katt nere i sängen och sen då klockan slår rätt så sprutar en flaska med kallt vatten över katten så katten springer iväg och tråden som sitter fast i katten och fast knuten i min tå då blir spänd och jag vaknar.

+ jag vaknar och kmr i tid och hinner fika och göra mig fin!
- jag kan bryta min tå för min katt är inte så lätt...


nä nu ska jag städa och pynta och så och imorgon blir de nog förhoppningsvis att släpa med sig jocke hem och sen göra en fin tårta och mysa lite :] och sen PARTY med presenter hoppas jag :] lr hur? visst? visst kmr de fullt av presenter? lr?  BRA! :]

annars kmr jag ligga under din säng och se ut såhär:


P.S. jag typ älskar jokim engström tusen tusen tusen tusen mkt! D.S


Baiiibaii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0