Torsdag

är hos jockaman nu :) tänkte åka till stallet typ nu och sen åka till lovisbovis men jag har ingen skjuts så stallet får vänta tills ikväll och lovis får vänta tills imorrn :) då blir de stan och så ska jag köpa ngt åt min bror som då fyller år, 24 blir han :) vet bara kanske vad jag ska ge han..

funderar på att gå och duscha men jag ids inte riktigt än (A) höhö

nä nu ska jag bege mig till soffan där min älskling ligger och tittar på tv apparaten :)

HEJDÅ

om nån läser min blogg och om nån har nå tips vad jag ska ge han så får gärna denna nån tipsa om vad!

vi funderar på att överraska honom med en grej men jag törs inte skriva här och nu för han kanske får för sig att läsa min blogg idag och de vore inge kul




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0