Full fart!

hehe nu är jag helt igång med att kolla på mer sommarkläder (A) och kläder till skolavslutningen!
började för övrigt i skolkören igår =] de var kul!
idag var jag iaf på stan med Marris en stund, vi testade klänningar.. endel mer tajta en andra.. endel satt fast.. hehe som sagt efter stan drog jag till min orkester^^ underbart att träffa Lovisa =) de är de alltid! vi var mogna och typ gömde oss för våra lärare... xD men de sluta med att vi gick in båda två sen ändå.
ja.. eh.. skolan flöt väl på som vanligt, har faktiskt blivit mer aktiv för att höja mina betyg! (A) har ju som sagt fortfarande en tävling med en x) JAG SKA VINNA! Solklart!
min deprimerade period försämrade mina betyg.. WHOT!? =O så inaktiv var jag väl ändå inte.. märkligt.. men iaf nu satsar jag stenhårt! JAG KLARAR DE HÄR! =D

................................................................................................................................................

 För övrigt så har alltså min kompis Felix animerat den här på datorn =O ! Galet snygg bild!


Tjiiiiiiiiiiing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ! trevligt att du la upp den :D kul att andra får se ens kreationer !

2009-04-26 @ 22:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0