Jippiee!

Uiii de vart iaf Ume idag =] skojjsigt! gick runt själv på stan först i 2 timmar tills R vaknat och pallrat sig dit hehe (A)
Vi gick runt HELA stan och på nästan alla affärer, eftersom vi hade ungefär 5 timmar att spendera =)
vi for och käkade glass och lyssna på nå spelnördar i 30års åldern som satt och diskuterade spel i typ en halvtimme xD
sen kom mina föräldrar och så var jag tvungen att fara =( blää!
Men de var iaf kul på stan dom timmarna vi gick =] vi gick in i typ 4 leksaksaffärer och lekte me leksaker^^ Helt normalt för 2st 15 åringar... (A)
Helt klart värd en guldstjärna =)




Jaah, de blir väl att se "Jag vet vad du gjorde förra Lördagen" nu då =D ni som inte sett de, SE DET! på Lördagar klockan 21.25 på 3:an =]  så jag ska kila nu


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0