Tisdag

Julia var sjuk idag... hon hade varit me Johan som var jätte förkyld... nu har julia säkert fått typ galna kosjukan lr ngt annat allvarlig! iaf efter skolan så for jag till stan och träffa marris! uiiii! hihi hon har jag saknat =] hon var i sthlm från torsdag till i måndags..  tihihi vi fikade på Wayens, vi köpte 3 olika sorters kakbitar (A) och dela på dom! de var MUMMA! =]
efter stan drog jag till stallet och snabb red sen tillbaka till stan och vänta på pappa som satt på möte^^ är iaf hemma nu och ska nog gå och lägga mig så jag orkar upp imorrn =)

Baiibaii!!!

Kommentarer
Postat av: Marris

Kakor är gott (A)

2009-04-29 @ 18:10:56
URL: http://mnemosyne-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0