Torsdag

Haft Simon och Marris här sen igår =) !
vi spelade gamecube, åt kladdkaka =] , såg film och serier, snacka osv (A)
iaf kan ju berätta några saker som hände den här natten, eftersom vi gick och la oss halv 7 och sov sen till kvart över 4..
iaf.. Simon var jätte trött så han somnade där ngn gång vid halv 4..
så jag och Marris kom på idén att vi skulle göra en blogg (A) en lite anorlunda blogg.. så vi sminkade oss.. 2 retards klär ut sig.. hm.. de blev emo och super fjortis..  (länk kommer sen)
haha simon "vaknade" och tittade bara på mig och såg rädd ut.. xD
och så satte jag och marris oss ner för att börja göra våran blogg och lägga in bilder och sånt då vi fick en Simon över oss.. hehe.. han stönade till lite sen snarka han igen som att inget hänt, och marris kämpade på att försöka få upp han i sängen igen.
äh orkar inte berätta ngt mer nu^^  men ni 2 är som vinstlotter på ett lotteri, sådana vänner som alla vill ha =]
Baiibaii!

Kommentarer
Postat av: Marris

Tack, du är mitt retard, min vinstlott osv oxå <3

2009-04-17 @ 14:58:12
URL: http://mnemosyne-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0