Lördag

Ligger just nu och pratar med sMarris i telefonen ska snart dumpa henne och ringa upp jocke igen =)

iaf, idag gjorde jag det igen!
min bror kom hem från lumpen på permisidag (egentligen igår, fredag, men de känns fortfarande som fredag för mig så vi har det som de ändå!) iaf så behövde min bror after shave för i där borta är det strikt och disciplin som gäller så dom måste raka sig varje dag, nog med information.
medans min bror och pappa och alla stod och spekulerade om vad han kunde behöva så fick jag för mig att han kanske letade en after shave som luktade gott, så jag tog i en som jag tyckte såg ut att lukta gott och skulle som trycka lite på den för att den som skulle släppa ut lite luft så jag kunde känna doften.. tror ni inte att den sprutar rakt i ansiktet på mig? hm.. så efter lite omständigheter så fick jag bort de från ansiktet men det flyttade sig ner på handen så jag luktar pojke om handen just nu.. kan ju trösta mig med att de luktar ju gott iaf (A)

shit vad sömnig jag blev, ska nog sova nu tror jag =) klockan börjar bli mkt

baiibaii!!

Kommentarer
Postat av: Marris

ConGratz my love <3

2009-08-15 @ 04:17:06
URL: http://mnemosyne-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0