Lördag

uiii äntligen tog jag tummen ur och klippte håret på mig själv (som vanligt då =] ) , vart ganska nöjd faktiskt =) puffigt men ändå långt (A) har inte gjort så mkt annat idag faktiskt typ dammsugit.. varit ut me vovvarna, lata mig framför tvn och nu datorn =)
idag så ska jag följa Cristian och pappa till Pite för att hämta Cristians kök.. inge vidare intressant men jag har typ inge annat för mig.
Aah de har hänt mkt från bara i torsdags, allt med min fru sMarris såklart (A)

vi satt och åt på krysset när en söt liten igelkotte kom fram och började tigga mat av oss så vi satt och handmatade den med pommes. Han smaskade, tro mig =O han var typ värre en den där läskiga pojken i The ring 2 =O galet
vi döpte även igelkotten (A) han fick heta Sir Taggalot

och förrgår var jag och sMarris i lekparken, moget (A)
i vilket fall så kom sMarris på att vi skulle vara barfota i sanden, vilket hon inte tänkte igenom så bra i tanke på sitt trosval.
jag hade inga sockar så jag kastade bara av mig skorna men sMarris hade såklart strumbyxor, men ett långt linne.
före vi for till lekparken var vi på Åhlens där vi hittade billiga såpbubblor med grymma bilder på (A) på hennes flaska var de Hello kitty, men jag grävde lite djupare och hittade Miffy



iaf så när vi kom till lekparken så kom sMarris på den smarta idén att klättra i en klätterställning.. hon lyckades.. men det var inte utan blottning, hon hade tur för de var inte folk där

- jag är inte naken, jag är SOMMRIG!!

Sthina lööws U även om du är lite knäpp <3 ;*

(bild kmr sen)

aja nu ska jag kila iväg igen =)
baiibaii!

Kommentarer
Postat av: Marris

HARDCORE BUNNY!!!!!!

och jag va inte sååå porrig (A)

2009-08-08 @ 18:09:15
URL: http://mnemosyne-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0