Onsdag

bra sthina gör datorn mkt segare än vad den är genom att sitta och råka komma åt en massa knappar med fötterna (A)

jag är tröött (A) ska typ meka epa innan helgen, planerna är att få den att gå fint som en bäver innan helgen =) hihi jag vill körrrrra eeepa nu uu :] fast jag måste bygga en baslåda, fixa inredningen, flaket/bagaget, byta däck och lite andra saker på den innan den är helt klar =) miiiiihi

Idag tog jag svininfluensavaccinet :] jag var ytterst duktig! de gjorde typ inte ens ont men armen vart tung som bly sen, de var typ jobbigt att ba lyfta den rakt ut :O
fast jag tjollrar säkert bara som vanligt (A)

saknar min jocke extremt :( men han ligger hemma och är sjuk.... VARFÖR DÅ!?!!?
dumt! satt och chaatta med han på msn nyss men han var tvungen att logga ut och nu vart datorn mkt mindre intressant (A) meheeheeeee

julklappsinköpen har börjat lite, har inte hunnit köpa ngt än men kollat runt lite har jag iaf =) vet inte riktigt vad jag ska ge allihopa... de är som svårt..

äh nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp 5 imorrn :(

baiibaii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0