Söndag

hihi har varit med min ruffsegluffs sen i Fredags nu :] myyys.. och de här är ungefär vad vi gjort hela helgen
Fredag-Åkte buss till glommersträsk (jockes stuga) och sov på bussen, lr jag iaf (A), sen när vi kom fram så låg vi och såg idol och sen var klockan 11 så vi la oss =)
Lördag-vakna typ tidigt (A) kring 10 och så for vi ut och åkte skoooooter :] kuligt, fast de gick fooort och sen stanna vi uppe på ett berg där de var hur fint som helst men de hade snöa väldigt konstigt där, ska lägga upp en bild sen så ni får se (A) efter vi åkte skoter så for vi till jockes farmor och åt och fick efterrätt mmmuums :] efter de drog jag till stallet och sen tillbaka till miiin älsk igen =)
Söndag-ingenting gjort typ :] lr jo hans mamma kom in och tänkte väcka oss med lucia sång men vi var redan vakna då så vi gick ner och åt bullAR och choklaaaaad och mackor =)

får inte glömma att i jockes stuga var även hans kusinbarn Affe, 1,5 år och han var gryyymt söt :] ville stoppa han i fickan och ta hem han då men jag tror inte dom hade blivit nå gláa då (A) hihi iaf så kunde han göra typ alla grimaser i världen AAAh de var iaf en sjukt söt unge! :]


HÄR FÅR NI för att ni läser min blogg :] han är sjukt cool och så ser han ut som ett troll! hahaahaha



baiibaii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0