Lördag

Hej igen =) har nu samlat energi och satt mig framför datorn.
mkt har hänt sen jag skrev ett seriöst inlägg senast =) orkar inte skriva om allt men jag kan ju ta några roliga saker som hänt och lägga ut lite bilder =) har egentligen inte så stor inspiration just nu men okej jag kan försöka..

ehmn.. min vecka har inte varit så speciell lr jo de är klart allt är speciellt när man umgås med min fru Marielle <3


iaf vi har varit på trästocks =) och sprungit runt och larvat oss (A) sett massor av band som har varit mer lr mindre bra måste jag erkänna.

och igår så kramade vi Kossan =] som finns och går runt där borta
P.s jag gjorde även Näven med kossan 2 ggr =]
(Bild kmr senare)

Ett band som vi såg på som var bra hette ngt typ international noice conspirity.. rätta på mig min stavning där, har ingen aning hur dom stavar (A) vet knappt vad dom hette. iaf här är vi och dom på bild ;D klå den ni!
 ursäktar kvallan.. (A)


hihi söta vi är där, 3 av oss var beredda.. dom andra var för inne i sina drömmar antar jag =)

okej nu hinner jag inte och orkar inte skriva mer men jag kan lägga upp några störda bilder =)

   

 Vi vet.. =O



aah fler bilder kmr sen =), baiibaii!


Kommentarer
Postat av: Stoltz

Vad kul å se att Marielle har tid att umgås med någon iaf :)

2009-07-18 @ 22:37:17
URL: http://thelema-stoltz.blogspot.com
Postat av: Marris

Du är sååå......gay!!! :O

2009-07-19 @ 18:04:11
URL: http://mnemosyne-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0