Lördag

Heej

jag - okej =] Ron är ganska ful lr nej jag mena mindre vacker
T**e - haha Harry Potter med =]
jag - haha det menar du väl inte =O han är ju rena rama läckerbiten =O
T**e - haha skojaru eller? =O
jag - Man vill typ hoppa in i bioduken och ba greppa han och kyssa han =O
(sen tänkte jag att vid det här laget borde hon fattat att jag drev med henne.. men)
T**e - hahaha what =O han var som snyggast för typ 2 filmer sen (A)
ja, där ser man =]

Marris hade ramlat av sin häst och gjort en faceplant, ganska skickligt =)

jag - Du är typ skickligare än Luke skywalker och han tappade armen =) <3
sMarris - du ska dö sen =P
jag - hihi förlåt =] var tvungen
sMarris - vad gör du nu då? =)
jag - sitter i bilen påväg hem, sj? =)
sMarris - Försöker få ut all min sand ur munnen >_<
jag - hade du munnen öppen då du kastade dig av hästen?
sMarris - hon snubblade fortfarande^^ Och jag landade ju fan på käften XD
jag - Jag brukar skydda ansiktet fast det beror ju på vad man vill skydda och inte =]


Kommentarer
Postat av: t**e - även kallad tove...

MEN GERE =O =]

2009-08-11 @ 23:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0