Söndag

hihi ja nu var konfan slut =) kanske lite halv tråkigt eftersom de var kul där IBLAND. speciellt endel människor var roliga =] fick krama alla på konfan för vi hade en kramring i slutet och efter de så skulle alla ta en massa bilder, vet inte hur många bilder jag kom med på.. inte kul.. iaf så kmr jag sakna endel.. =( bu.. men jag kmr träffa dom sen =D

och från en sak till en annan så förstår jag inte en sak, ALLTID när jag är med sMarris och vi ska göra nånting så äter vi.. och vi är ju typ me varann ofta.. vi kmr bli as feta om vi fortsätter såhär... inte bra, inte bra ;D

aja pallar inte skriva mer just nu (A) ska snart dra till stallet och rida Orkaa =D

bilder kmr kanske senare =)

Baiibaii!

Kommentarer
Postat av: Marris

Vi måste fan sluta umgås >_<

2009-07-06 @ 20:11:20
URL: http://mnemosyne-eriksson.blogspot.com
Postat av: Stoltz

Konfa, nu :O?? När jag konfade mig så var vi klar i maj XD

2009-07-07 @ 14:38:38
URL: http://thelema-stoltz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0