Fredag

äntligen hemma från konfa lägret =)
är myggbiten, knottbiten och solbränd över precis hela kroppen.. mums.. det var faktiskt inte så hemskt som det låter, det var faktiskt ganska kul =) vi spelade volleyboll, badade, solade och körde lekar. och så lärde jag känna en massa nytt folk som var roliga (A)

men det som var mest smärtsamt var nog när stoffe slog mig gång på gång på gång på min brända axel.. men du ramlade ändå i vattnet med kläder på så HAHA på dig (A) och kramringen vi hade i slutet var inte rolig, alla hedde ju huvet på samma sida.. På min brända axel.. -.-

jag hinner inte skriva så mkt just nu dels för att myggen håller på att äta upp mig och dels för att min fru är påväg hit nu, vi båda är lite depp så vi ska sitta och deppa tillsammans inatt.. det är bättre än att vara ensam =)

   

OCH MICHAEL JACKSON HAR DÖTT... Vad är detta?? hur kunde det ske? pop kungen! det går ju inte =O hur ska världen klara sig utan han?? =O GALET!! jag ska iaf sörja =] hur töntigt de än låter.. men de bryr jag mig inte om =}

aja nu har jag förlorat tillräckligt med blod..
Baiibaii!

Michael jackson - Thriller
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0