Fredag



Fredag igen, men den här helgen får jag då vara i skellefteå! men dock inte hemma förrän nästa vecka..jag ska bosätta mig hos min syster ända till nästa söndag =) och bara mysa med katten det blie awesome! 

idag så var jag inte på skolan.. har en anledning.. sovit dåligt pga av en viss person som tränger sig in i mina drömmar.. =( ja jag saknar dig... så extremt..Och de enda jag har gjort dom här x månaderna är att jag har gått och waina hos mina kompisar, ni är värda guldstjärnor <3 och typ suttit och hemma och flänna.. moget sthina..
aja de går väl över så småningom då jag inte älskar dig längre..

ska gå och hitta på ngt lite roligare nu så jag kmr på andra tankar ett tag.. typ spela sims lr ngt annat kul =)
Baiibaii!

Kommentarer
Postat av: tove

det blir bättre! <3

2009-06-05 @ 17:09:51
URL: http://toveastroom.blogg.se/
Postat av: Marris

Pömman, finns alltid en axel hos mig att gråta på även om jag själv behöver en för tillfäller oxå ._. men då är allt vi behöver lite choklad och varandra <3

2009-06-05 @ 19:22:47
URL: http://mnemosyne-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0