Måndag

Idag så vaknade jag faktiskt tidigt =O redan vid 10 tiden, gjorde mig klar och sen drog jag till stan me pappii! vi åt lite mat och efter det blev jag dumpad hos Jennie där jag fick ta moppen till konfan x)
det var typ halv kul, lite knas med dom vackra bilderna man fick på sig själv som dom andra skulle rita med stängda ögon och fel hand! =) try it! det är inte lätt kan jag lova!

dagen kmr väl flyta på som vanligt antar jag =) ska förbi stallet en snabbis och sen hem och chiiiiiilla! =D kanske ringa min vän som har dissat mig sen typ 1 idag =O inte kul! ska snacka allvar me han då (A) he he
och för dom som ville veta så har han typ den sötaste rösen någonsin! =O

Okej, jag känner mig uttråkad och bara allmänt sprättig så jag hoppas att det är ngn som vill hitta på ngt kul med mig i veckan (A)

för dom som inte visste så har ju Vitbergsbadet öppnat nu =D hihi
ska köpa plåster åt min onda och elaka navel och sen äre bara att bada! uiiiii
Kanske bäst jag börjar rulla i min lilla vagn om jag ska ta mig iväg härifrån ngn gång (A) 

 Baiibaii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0