Onsdag

Heyheyhey! okej nu låter jag som att jag är på skinande humör men näe.. jag mår faktiskt inte så bra... deprimerad.. som jag varit i typ 3 månader.. jobbigt..

ja idag så var jag på stan med Lovisa <3 vi hade jätte kul! verkligen! vi typ aktade oss för lovisas "vän" som jätte gärna ville träffa henne, naaaw =] men a.. sen så for vi till dallas och åt middag och sen till skolan på min klasskväll och typ hände där! hihi

förlåt rasmus men asså du är bara för söt! som somnar före bolibomba ens börjat =]  HAHA!

aja är skit hungrig ska äta ngt nu (A) Baiibaii!

----------------------------------------------------------

Nä nu känner jag för att lägga ut en bild på min ängel =]

 Frugan<3
ganska romantisk historia faktiskt! vi rymde till las vegas och gifte oss där! vi väntar nu på vårat 8barn..
Hon heter Marielle Eriksson kallas för sMarris, ni ser nog varför? =] 
 


Kommentarer
Postat av: Marris

Aaaaaaaw, fyfan vad söt du är <3

2009-06-04 @ 19:53:00
URL: http://mnemosyne-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0