Söndag

jag kan ju skriva lite nu med om vad som hänt idag men jag ska göra de mer kortfattat än förra inlägget (A)
jag vaknade kring 10 och for till mobacken kyrkan för att träffa Lovisa =D sen hade hon ngn grupp sak där ute så jag satte mig med Vickan och vi kom fram till ganska intressanta saker faktiskt =O

här kmr våran berättelse om hur människorna skapades och dinosaurierna!

Det hela började med en bakterie som for till vattnet och blev en fisk,
sen fick fisken ben och blev en ödla och simmade upp på land.
ödlan blev sen jätte stor och till slut en dinosaurie,
sen började allt om igen för en stor meteorit träffade jorden
så bakterien kom tillbaka och blev en fisk som fick ben och blev en ödla
men den här gången växte inte ödlan upp till en T rex.. nejnej
nu blev den en koala björn och sen en apa som blev en människa =)
ganska logiskt.. ja!

baiibaii =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0