Söndag

okej idag tänker jag berätta ganska mkt om vad som hände igår =)
Dagen började med att jag sov hos marris så vi vaknade kring 12 och låg och drog oss ganska länge (A) sen så for vi ut och red och var tillbaka lite sent kring 6 tiden... men ridturen var trevlig =) jag red Yrpa och Marris red Biran =)

iaf så skulle vi ju till travet typ klockan 6 så vi stressade ganska mkt kan jag lova.. vi kom i god tid ändå.
vi hann inte fixa till oss så mkt så vi kände oss ganska så risiga..

när vi varit där på travet ett tag kom vi på att vi ville ha godis så vi började gå mot parkeringen där jag möttes av en blick, som följde mig hela vägen runt.. en snubbe som såg full ut, stirrade på mig och sen sa han "hej flickor" och vi svarade hej tillbaka sen när vi hade gått en liten bit hörde vi "så fina ni är", vilket vi blev glada av att höra eftersom vi kände oss som två levande sopsäckar..
vi fortsatte iaf att gå och när vi kom till coop handlade vi godis för ca 70 kr och en cola (A)

när vi var på travet igen och ätit lite godis, hoppat i hoppborgen och bara checkat läget så kom vi på att vi skulle börja samla burkar, för de låg så många burkar där och vi båda är typ pank =P
så vi började samla och hade fått ihop ganska mkt när en gubbe plötsligt kom fram till oss (den här var äldre än den förra) och frågade om det gick bra. och sen sa han att vi var unga, och att vi var duktiga som orkade samla burkar, och så tjaffsade han jätte länge om hur vackra vi var.. när vi stått och pratat med han ett bra tag dök hans kompis upp. Det ända jag minns från det han sa var:
- "är det där din riktiga hårfärg?" 
-  "ja?"
- "MEN GUDFÖRBANNAT!" (sen stod han och svor lite till)

allt de där kändes så bra för vi kändes oss som lodisar som samlade burkar =) fast iofs dom var typ 60år men det är alltid kul att höra =D

sen efter det då vi skulle lämna våra lodis påsar så försökte mammas kompis att typ gifta bort mig med hans son =P haha
aja det var en toppen dag!! =D lite bilder kmr sen!
Baiibaii!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0