jahapp

Har inte gjort så mkt idag... typ mest funderat... och deppat...
jag saknar dig... förstår inte hur du bär dig åt! att bara sluta älska ngn på en vecka det är ju fan omöjligt... var jag inte värd mer än så..?
Äntligen kär för en gångs skulle och så blire såhär...
kärlek suger... har inget mer att säga än det...

men ja..
dagen har varit lång, for till ersmark och red kurs för min syster..
busa i hissen med Marris :] vi fastna! se hur de kan gå! de var iaf typ de roligaste jag varit med om!
sen for jag till stallet och red Hrimpan... fixa ute hos ute hästarna.. drog till fmn och satt vid datorn fast de var meningen jag skulle städa men sen vart jag så nere att jag inte orkade... så jag duschade sen for jag hem.. ska nog sova nu och drömma om han jag drömt hela veckan.. min drömprins..

What am i suppose to do when the best part of me always was you <3

Gonatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0