Prao..

  • Ja.. första dagen på praoen...
    TRÅKIGT... vi gick 1.6 mil :O !!
    och skrubbade ur äckliga hundboxar... yes! längtar redan till morgondagen^^
    men jag kan trösta mig med att hundarna var underbart söta och mysiga :]
    jag och julia var så snabba att vi till och med fick sluta en timme före =D HAPPY FACE!
    så vi gick och satte oss på bussen... in till stan..jag dumpa julia hemma hos sig sen drog jag till stallet och fixa där =) sitter nu hemma och deppar... över de vanliga typ...
  • Jag önska du var här! du anar inte hur mkt du betyder för mig än... jag tror inte du förstår hur mkt jag saknar dig! jag kan bara inte släppa taget om dig... du är för värdefull! i gave you my heart and soul, you know! Jag har inte vågat bli kär på riktigt förr... men jag älskar dig verkligen...

    Tjingeling allihopa^^ =]

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla släpp det.. de blir bara svårare för mig och jag blir bara ledsnare över det.

2009-04-01 @ 15:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0