Helgen

I helgen så var jag på tävling =)
det gick bra även om jag blev diskad i fyrgången, jag är jätte glad ändå han gick så fint =D vi fick ju trots allt ändå en 5.0 på tölten =] de var kul, vi åt MKT mat och så satt jag i kollektingring och släppte ut och in deltagarna från banan =) åh så vann jag T2 för jag var bara en ungdom men om man lägger ihop ungdoms och vuxen klassen så kom jag 3:a =] 

sen idag så delade jag ut rosetter och priser och satt i kiosken på pauserna..
Hade dock ett litet missöde (A) Min högra sida är Brun! och min vänstra är vit.. hm.. =] jaja jag överlever nog

och för den delen så är inte min Rosa lugg så vacker längre.. typ blekt och missfärgad.. nedrans, hoppas den hinner försvinna innan avslutningen iaf =]

nu ska jag iaf äta och sen ska jag iväg till Julia och färga hennes lugg rosa på nytt igen för hon höll på att bli tokig och tänkte skolka om inte jag gjorde de =O de är typ utpressning!!

Baiibaii!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0