Måndag

Okej jag lovade ju att berätta lite om min helg (A) så jag gör de kortfattat x)
i fredags så var jag med Simon och Marris hemma hos henne =)
vi såg "Saw3" den var jätte äcklig och typ blodig..
iaf sen så färgade jag luggen rosa.. dum idé.. vart inte så bra.. iaf.. och Marris blekte sitt hår ganska ljust =) sen i Lördags var jag med Julia och jag minns inte så mkt va vi gjorde men på Söndagen så var jag först på träning i bygdeträsk, där Marris svek mig.. sen for jag till Julia igen och så färgade hon håret på sidan av mitt huve rosa x)
vart särt.. men Julias rosa lugg vart jätte fin =D
och idag så for jag och Julia hem till henne på lunchen och åt sen så efter skolan for vi till fmn och åt kladdkaka sen skjutsade jag hem henne och for till stallet och red osv =) sitter nu hemma och har just gjort klart "Boken om mig" =D (den skulle vara inne för ett tag sen..(A) )
aja nu ska jag sova =) GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Marris

jag vill se din boken om mig >_<



och jag svek dig inte (A) Jag sov bara lite länge xD Flåååååt <3

2009-05-12 @ 10:30:48
URL: http://menmosyne-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0