Måndag

hihi, i helgen var jag i piiite med min söta håriga trummis :] som man vart lite trött och hungrig av, alltså inte min söta håriga trummis utan efter att ha badat (A) så vi sov hela vägen hem i bussen och sen hemma hos jocke såg vi en film som jag somna till (A) sen på söndagen var vi på Jula (höll på att bli julia) där vi hitta en massa saker jag måste ha i min epa som jag förhoppninsvis ska köpa typ idag om jag har tur :] hihihihiiiiiiiiiiiiii!

idag så lappade jag och Marris ut 26 lappar över hela stan om att terrordåd ska spela på kågerocken den 20/11 kl 20.00!

uii aja nu ska jag kila till stallet och sen iväg och titta på min traktor :]
längtar längtar längtar

volvo 142<3
och JA DOM ÄR FINA! :] kom inte och säg annat

baiibaii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0