Söndag

*gäääsp* Sitter fortfarande på min praoplats, LEAB.
har jobbat sen 3 :O så är ganska så grymt trött just nu må jag lova. *gäääsp*
men jag har jobbat hårt de har jag :] jag gjorde 180 hårddiskar och klistrade gummi på 100 lister.
iiiiih hihi *gäääsp*

är dock lite ledsen för jag kmr inte få träffa min Jocke lr min fru på typ hur länge som helst :( nog för att jag sov hos  jocke inatt men ändå en vecka är länge (A)

*gääääääääsp*
nininininiiiiiiih får åka hem om 18min!!!!! :]
lääääääääääääääääääääääääääääääääängtaaaaaaaaaaar hem till miiiiiin säääääääääääääng!
gud jag känner för att äta ngt onyttigt, tror jag ska dra miig ner till snaskautomaten nu (A) hihihiiiii
åh gud jag kmr typ bli tjock :]

baiibaiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0