Tisdag

känns som onsdag eftersom jag praoade i söndags med (A)
idag har jag gjort handdatorer lr jag har satt dit nå högtalare och ett kort osv, ska snart få göra displayen och de =)

min syster kommer hem idag.. :( fast de är ändå bra för hon har en massa kläder jag kan ha (A) mihihi

arbetsskador idag:
*Uppnött tumnagel på vänster tumme :( ont det gör
*låsning i ryggen/revbenen (vet inte)

inget enkelt jobb de här inte, nya arbetsskador varje dag

förövrigt, sMarris aka min fru har lyckats igen XD tänker inte gå in på hur lr vad

hihi hängde just upp och ner i en såndär tuff sak :] den var som en karusell i mina ögon eftersom jag inte är ngn karusell fantast riktigt men kul var det (A)

saknar min joakim :( känns som år och dar sen... även om de ba va i förrgår jag var med han (A)

äh ska typ kila tbx till arbetet nu lr ngt

baiibaii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0